- Dit onderwerp is leeg.
- AuteurBerichten
- 30 maart 2020 om 17:08 #12288
Wilco Manders
DeelnemerHoi,
We hadden een vraag: bij het tekenen van een vierkant of het typen van tekst kent de software automatisch een lijndikte van 1 mm toe.
Als je het schaalt, schaalt dit mee, dus als je niet goed oplet, krijg je uiteindelijk heel dikke letters.
Mijn vraag is: hoe kan ik de standaard lijndikte aanpassen en terugzetten naar nul?Dan nog een vraag: we snijden met een Mimaki snijplotter met een OPOS. Mijn vraag is nu: als ik een bestand heb gemaakt dat 10 keer hetzelfde moet zijn, kan ik de snijplotter dan instrueren om automatisch 10 stuks achter elkaar te produceren?
14 april 2020 om 17:01 #12654EasySIGN
PresentatorHoi Wilco,
Bedankt voor je vragen! Ik heb ze één voor één beantwoord:
1) U kunt via het dialoogvenster voor de penstijl instellen of de pendikte wel of niet moet worden aangepast bij het vergroten. Dit dialoogvenster vindt u in de EasySIGN Toolbox.
2) U stelt de standaard lijndikte in via hetzelfde dialoogvenster, maar zonder een selectie te maken. Er verschijnt dan een extra dialoogvenster waarin u wordt gevraagd de standaardinstelling te wijzigen en op te slaan.
3) Voor meerdere onderdelen kunt u dit doen door een plotbestand in de EasySIGN Production Manager te selecteren, op te slaan en vervolgens op de afspeelknop te drukken wanneer u het wilt plotten. Een meer gangbare methode is om 10 onderdelen op een rij op het EasySIGN-werkblad te plaatsen. Voeg optische positioneringskruizen toe aan elk onderdeel en snijd het vervolgens uit.
Have an easy day!
Paul at EasySIGN
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om te reageren op dit onderwerp.