Easy Sign levert geen licenties op na interne verwerkingsfout (512)

Tagged: 

Bekijk 9 berichten - 1 door middel van 9 (van 9 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #37171
    Hartac
    Deelnemer

    Dag Allemaal,

    Na de installatie van 2024 hebben we problemen gehad waarbij de licenties niet werkten (kan het volledige product niet gebruiken, items enz. zijn grijs weergegeven), ook al zijn er voldoende licenties beschikbaar voor het account.

    Weet iemand een oplossing? We hebben het onderstaande geprobeerd, dat werkte op de oudere versies, maar werkt momenteel niet:

    Als de software geen licentie heeft (alle pictogrammen zijn grijs) en u niet wordt gevraagd om u aan te melden. U kunt de software handmatig licentiëren door naar C:\Program Files\EasySIGN\V06 te gaan (dezelfde map als de hoofd-exe) en voer AccountManager.exe uit, waarbij u zich aanmeldt met de licentiegegevens@. Het venster wordt zonder prompt gesloten. Voer de software opnieuw uit en het zou moeten werken

     

    Bedankt

    #37177

    hartac

    wij hebben hetzelfde probleem. Ik word erg chagrijnig omdat ik dringende klussen heb en het systeem niet kan gebruiken

     

    #37196
    Roy Bravo
    Deelnemer

    Wij hebben hier ook het laatste busje. Heeft iemand een telefoonnummer van easysign?

    #37197
    PietVB
    Deelnemer

    + 31497361900

    Dit kan ik vinden, laat weten of het juist is aub

     

    #37198

    Hello!

    Hier is gleiche!??

    Bitte um schnelle Behebung/Meldung des Supports.

     

    Dank u.

    #37199
    PietVB
    Deelnemer

    06 53297526

    0497 361900

     

    van deze

    #37345
    AYUB KHAN
    Deelnemer

    Als de software geen licentie heeft (alle pictogrammen zijn grijs) en u niet wordt gevraagd om u aan te melden. U kunt de software handmatig licentiëren door naar C:\Program Files\EasySIGN\V06 te gaan (dezelfde map als de hoofd-exe) en voer AccountManager.exe uit, waarbij u zich aanmeldt met de licentiegegevens@. Het venster wordt zonder prompt gesloten. Voer de software opnieuw uit en het zou moeten werken

     

    hetzelfde gedaan als gezegd, maar nog steeds dezelfde fout "Antwoord op: Antwoord #37177 in Easy Sign levert geen licenties op na interne verwerkingsfout (512)"

    #37649
    tero salmela
    Deelnemer

    Ik heb hetzelfde probleem, en natuurlijk midden op een drukke werkdag. Dit is zo waardeloos dat jullie hier geen ondersteuningchat meer hebben.

    Ik heb alles geprobeerd, maar nee, mijn jaarabonnement eindigt in 2024, maar niet nu!!

    Hulp gevraagd

    #38526

    Opnieuw dezelfde fout...

Bekijk 9 berichten - 1 door middel van 9 (van 9 totaal)
  • Je moet ingelogd zijn om te reageren op dit onderwerp.