interne verwerkingsfout (512)

Bekijk 32 berichten - 1 door middel van 32 (van 32 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #37158
    Ray lezen
    Deelnemer

    Ik ben net begonnen met het knippen van graphics voor een enorme klus die ik morgen moet installeren en easysign wil niet openen, ik krijg de volgende melding….

    “Vanwege een interne verwerkingsfout (512) kunnen we uw licenties niet ophalen. Neem contact met ons op via ondersteuning@easysign.com"

    Ik heb de ondersteuning per e-mail gestuurd, maar moet vanavond tot laat doorwerken om deze klus klaar te krijgen, dus ik moet zo snel mogelijk iets regelen!

    #37165
    Maz Beckers
    Deelnemer

    Ik heb dit probleem ook, elke aangeboden oplossing wordt zeer op prijs gesteld.

    #37166
    Maz Beckers
    Deelnemer

    Kreeg dit zojuist per e-mail…

    BELANGRIJK! Momenteel ervaren wij downtime op een oude licentieserver. Als u niet kunt inloggen op uw EasySIGN-software, download dan de nieuwe versie op https://www.easysign.com/software/download/
    De downloadpagina toont de versie van 2023, maar door te downloaden krijgt u al de versie van 2024, inclusief ondersteuning voor de nieuwe licentieserver.

     

    #37167
    Maz Beckers
    Deelnemer

    Nieuwe versie gedownload en Easysign is weer actief.

    #37168

    Dankjewel wel Maz!

    Ik had hetzelfde probleem en zag dat je antwoord had gehad!

    Nu snel verder met werken!

    #37169
    Carlos Garcia
    Deelnemer

    Bedankt voor de commentaren, ik denk dat hij in 2024 werkelijkheid wordt en nu functioneert

     

    #37170
    Mark Daniëls
    Deelnemer

    We hebben de nieuwe versie van 2024 op onze drie machines gedownload en op twee van de machines gewerkt totdat we het programma sloten. andere computer werkt nog steeds omdat deze niet is gesloten. Wacht nog steeds op een antwoord van de ondersteuning.

    #37176

    Word echt chagrijnig. Vandaag alleen maar problemen met easysign. Ik heb een nieuwe versie gedownload en nu staat er dat ik geen licentie heb.

     

    #37178

    Is het je al gelukt om het werkend te krijgen. Dat heb ik niet gedaan. Er staat dat ik geen vergunning heb.

     

    #37179
    Maz Beckers
    Deelnemer

    Met mij gaat het prima sinds ik de update Kathryn heb gedownload. Sorry dat ik je niet kan helpen, ik hoop dat het snel opgelost is. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn.

    #37180
    Maz Beckers
    Deelnemer

    Laat het ons weten als u een oplossing heeft, en wat die oplossing is.

    #37181
    Huub Spieringhs
    Deelnemer

    Wij zitten met hetzelfde probleem, kunnen niet verder vanwege een interne verwerkingsfout (512).
    Graag snel een oplossing onze hele afdeling ligt plat!

    #37186
    Ray lezen
    Deelnemer

    Ik hoop dat het iedereen is gelukt dit op te lossen. Ik raakte gisteravond echt in paniek omdat ik dacht dat de klantenservice voor vandaag klaar zou zijn, maar om eerlijk te zijn ontving ik vrij snel een e-mail met de suggestie dat ik de nieuwste versie had gedownload, de downloadpagina van de website zei dat deze aan het downloaden was de versie die ik al had (2023.2) maar feitelijk installeerde deze wel de nieuwe 2024-versie.

    Zodra dit was geïnstalleerd, was het probleem opgelost en lijkt alles nu in orde

    #37188
    Huub Spieringhs
    Deelnemer

    Hoi Ray, bedankt, we zijn nu begonnen met het downloaden van de nieuwe versie 2024 in de hoop dit probleem op te lossen...

     

    #37189
    Richard Kregting
    Deelnemer

    hi bij ons werkt de nieuwe versie nog steeds niet

    #37190
    PietVB
    Deelnemer

    Hier ook de nieuwste versie, niks werkt nog, 3 pc's die niet werken. Productie ligt hier.
    Graag oplossing oplossing

     

    #37191
    PietVB
    Deelnemer

    Uitloggen en opnieuw inloggen is ook geen optie, kan licentie niet ophalen

    #37204

    Hello.

    hat schon Jemand vom Support eine Info erhalten wann das Problem voaussichtlich gelöst wird?

    #37205
    Huub Spieringhs
    Deelnemer

    Nieuwste versie 2024 aanbevolen.
    Lijkt problemen te hebben nu met kleurbeheer.

    #37208
    Davy Collaert
    Deelnemer

    Bij mij is het goed gelukt met de nieuwe versie te installeren.

    #37209
    Marco van Hoorn
    Deelnemer

    wij krijgen met het risico op 1 computer de keuzes: inloggen met ander account, koop en licentie, iets anders.

    Maar met welke keuze dan ook kom je na het inloggen weer op hetzelfde scherm.

    #37212

    Bonjour, Même Kies de notre coté, installatie op de 4 berichten van versie 2024 is een pc-functie.

    #37220
    Paul Schoofs
    keymaster

    BELANGRIJK! Van 18 tot en met 22 oktober 2023 hadden wij last van downtime op een oude licentieserver. De oorzaak ligt in het datacenter. Als u niet kon inloggen op uw EasySIGN-software, download dan de bètaversie 2024, versie 36.0 die werd aangeboden. Momenteel is een officiële EasySIGN release 2024 (36.1 of hoger) beschikbaar op https://www.easysign.com/software/download/

    De download bevat ondersteuning voor de nieuwe licentieserver. Als u nog steeds een probleem ondervindt, neem dan contact op met EasySIGN via ondersteuning@easysign.com

     

    #37229
    Dietmar Juchems
    Deelnemer

    Als u de Fehler tegenkomt, moet u de nieuwe versie 2024 tekenen en beginnen. Jedoch Schmiert Easysign alle 10 Min en wen man nicht Gespeichert hat steht man da. Trauriges Programma Mittlerweile

    #37236
    Sara NG
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik heb hetzelfde probleem met de foutmelding Error 512. Ik heb de nieuwe versie gedownload en hij geeft nog steeds dezelfde melding.

    #37257
    Mark Daniëls
    Deelnemer

    Alles is nu voor ons opgelost met hulp van support. patchbestand en een server aan hun kant.

    EDIT: Nee, een van onze programma's heeft besloten niet meer te werken zodra deze is gesloten.

    #37282
    paul wad
    Deelnemer

    Heeft iemand sinds de update problemen met het kleurverschil bij het afdrukken via Rasterlink? easysign werkt prima, maar kleuren

    van eerdere afdrukbestanden zijn nu mijlenver afwijkend van kleur, ik heb een geript bestand van vóór de update afgedrukt en het is prima - hetzelfde bestand sinds de update uit is

    #37288
    Adriaan Fiddler
    Deelnemer

    Ik heb de nieuwste versie gedownload en mijn machine geeft alleen aan dat hij bezig is met initialiseren en blijft enkele minuten hangen voordat hij mij het 512-bericht geeft

    #37307
    Gary Golding
    Deelnemer

    Gisteren een update gedownload en het werkte, ongeveer een uur geleden crashte hij opnieuw, ik heb vanmiddag verschillende keren gedownload, maar geen vreugde, op zijn zachtst gezegd zeer storend.

    #37308
    Paul Schoofs
    keymaster

    Hoi, download en installeer de bèta-pre-releaseversie 2024. Zie mijn bericht hierboven. Bedankt.

    #37336
    Michel Sanders
    Deelnemer

    ik heb de 2024 gedownload en krijg de zelfde problemen met licentie.

     

    #37794
    Carlos Garcia
    Deelnemer

    Hola, na de problemen die op 19 oktober op de dag van 2024 oktober zijn verschenen, is het programma actief en zal het functioneren van de hub die de nieuwe update van XNUMX downloadt, deze dag veel vaker voorkomen dat het programma wordt afgerond terwijl u op een bepaald moment een bericht verkoopt dat geen licenties inhoudt. Heeft u een probleem met de vorm van een overtreding?

Bekijk 32 berichten - 1 door middel van 32 (van 32 totaal)
  • Je moet ingelogd zijn om te reageren op dit onderwerp.